KONIEC ŚWIATA NASTĄPI JESZCZE PRZED NOWYM ROKIEM. I TO W ZIELONEJ GÓRZE !!! Niedziela o 19:00. Armageddon tej jesieni i zimy. Możliwy śnieg 4°C / 5°C – ‚Hotel Polonia Ol Inkluzif Tur’. Weźcie 4 róże jak chabry na Monte Cassino, dmuchane koła ratunkowe, słomkowe kapelusze miast hełmu i dobry humor. Maki mocniej kaloryczne od chabrów niekoniecznie – chociaż według hasła promocyjnego Testerów Imprez: dobra zabawa nie tuczy… A końkurencja chip & dales nie śpi. Do schronów !

KONIEC ŚWIATA NASTĄPI JESZCZE PRZED NOWYM ROKIEM. I TO W ZIELONEJ GÓRZE !!! Niedziela o 19:00. Armageddon tej jesieni i zimy. Możliwy śnieg 4°C / 5°C – ‚Hotel Polonia Ol Inkluzif Tur’. Weźcie 4 róże jak chabry na Monte Cassino, dmuchane koła ratunkowe, słomkowe kapelusze miast hełmu i dobry humor… Maki mocniej kaloryczne od chabrów niekoniecznie – chciaż dobra zabawa nie tuczy wg hasła promocyjnego Testerów Imprez. A końkurencja chip & dales nie śpi. Do schronów !!! Klub 4 Róże dla Lucienne prowadzi zapisy przed armagedonem. Są jeszcze wolne miejsca, a KONIEC ŚWIATA tuż. Lecz nie lękajcie się !!! Bo chociaż…

…Możliwy śnieg 4°C / 5° … to …

Zespół Koniec Świata rusza w najbardziej nietypową trasę koncertową tej jesieni i zimy – „Hotel Polonia Ol Inkluzif”. Trasa nie ominie także winnego grodu. Zespół zagra koncert w zielonogórskim klubie „4 Róże dla Lucienne” w niedzielę 8 grudnia 2013 o godz. 19.00.

KONIEC ŚWIATA W ZIELONEJ GÓRZE 8 grudnia 2013 godz. 19

Zapowiedzią trasy jest sesja fotograficzna, której efekty można zobaczyć już nahttp://www.koniecswiata.art.pl/foto.htm

foto_koniecswiata_2013_2

foto_ikona_koniecswiata_2013_1

foto_koniecswiata_2013_3

Tak o pomyśle „Hotel Polonia Ol Inkluzif” mówią sami muzycy:

„Gdy zagraliśmy wszystkie koncerty plenerowe tego lata i wracaliśmy do domu, stwierdziliśmy, że będziemy tęsknić za ciepłą pogodą. Jak większość Polaków zaczęliśmy narzekać na mokrą i chłodną jesień i na mroźną zimę. Wtedy też zakiełkował w nas pomysł by na przekór aurze złapać się kurczowo lata i zrobić taką wakacyjno-letnią trasę w środku zimy.
I to dosłownie. Zamierzamy przebrać się w plażowe stroje, pić drinki z parasoleczkami i smarować mleczkiem do opalania. Zaklinamy rzeczywistość.

Rok temu jeździliśmy z koncertami promującymi nasz najnowszy album „Hotel Polonia”, gdzie również przebieraliśmy się w niestandardowe stroje. Spodobał nam się ten zabieg i tym razem zamierzamy kontynuować te przebieranki w wydaniu urlopowym. Na naszych koncertach jest coraz więcej ludzi, co oczywiście niezmiernie nas cieszy, dzięki temu atmosfera za każdym razem jest coraz gorętsza. Mamy nadzieję, że publiczność włączy się w realizację pomysłu plażowych koncertów. Zachęcamy wszystkich, którzy wybierają się na nasze koncerty, by przynieśli ze sobą wakacyjne rekwizyty. Mogą to być hawajskie koszule, dmuchane koła ratunkowe, słomkowe kapelusze lub cokolwiek innego co kojarzy się z latem, plażą i wakacjami. Ci najbardziej zaangażowani zostaną nagrodzeni!”
Trasa „Hotel Polonia Ol Inkluzif” rozpocznie się 18 października w Chorzowie, czyli tuż obok matecznika Końca Świata. Wcześniej zespół wystąpi jeszcze 3 października w krakowskim Żaczku na studenckich Beanaliach.
ARTYSTOM

wydarzenie na facebook:
miejsce:
„4 Róże dla Lucienne”

Kochani, urlopy czas skończyć i wrócić do klubowego koncertowania !!! Poniżej lista jesiennych koncertów jakie przygotowaliśmy dla Was z okazji Hotel Polonia Ol Incluzif Tour, szykujcie sie na wiele niespodzianek!!

03.10 Kraków / Żaczek

379666_638910626158953_1471749779_n
Chłopaki z końkurencji przygotowali występ z gatunku Chip & dales

1395327_641008272615855_177232881_n

Podczas koncertu w zielonogórskim klubie 4 róże dla Lucienne chłopaki z KOŃCA ŚWIATA będą rozgrzewali publike nacierając się olejkami i kremami. Wody lania nie będzie…

Pic by Gabriel Lucas

Zobaczymy kto zwycięrzy Chip & dales dadzą show w Warszawie:

999705_634321316617884_502636693_n

Wyciąg z historii KOŃCA ŚWIATA:

CZĘŚĆ III
2006 – 2011

Pisząc naszą historię postawiłem ostatnią kropkę w roku 2006. Dziś mamy 2011 – 5 lat do opisania, co, gdzie, z kim, po co i za ile. W historii 5 lat to zaledwie parę stron książki, czytasz kolejny rozdział i już jesteś o 50 lat o może i cały wiek do przodu. Jednakże w naszym przypadku przez te 5 lat sporo się wydarzyło. Niestety nie prowadziłem przez ten czas żadnych dzienników pokładowych, złotych myśli, czy pamiętników, dlatego też wielu rzeczy z pewnością nie pamiętam. Postaram się jednak poszperać w kredensie mojej łepetyny i poodkurzać wspomnienia z tych 5 ostatnich lat.

Kluby wypchane jak dobra kasza słoniną i niezapomniane imprezy…

Po wydaniu płyty „Kino Mockba” nakręciliśmy swój pierwszy teledysk – oczywiście własnymi siłami z pomocą kilku znajomych. Prosta produkcja typu „no budget”. Całość została nakręcona na ulicach Katowic, w osiedlowym barze „U Wernera” oraz na podziemnym parkingu Ikei (bez zezwolenia). Na szczęście zdążyliśmy nakręcić wszystkie ujęcia zanim nas stamtąd wygonili. Całość zmontował Czepek na swoim starym komputerze i w końcu mieliśmy swój pierwszy po sześciu latach oficjalny teledysk. Nawet do głowy nam nie przyszło, że ktokolwiek mógłby go wyemitować. Tym większe było nasze zaskoczenie, gdy zobaczyliśmy naszego klipa domowej roboty w 4FUN TV, czy w Polsacie 2 – po prostu Ameryka.

chopaki propagując ideę KOŃCA ŚWIATA podróżują również w inne zakątki niz polskie:

W otoczeniu wołg i w asyście starych rozklekotanych ład, zahaczając o Lwów dowlekliśmy się na miejsce…

Wakacje tego roku też okazały się ciekawe. Dostaliśmy zaproszenie na Slavske Rock Fest – cykliczny festiwal na Ukrainie. Pomyśleliśmy sobie – tam nas jeszcze nie było! Generalnie mało gramy poza granicami naszego kraju. Czasami zdarzają się jakieś sporadyczne wyjazdy do Niemiec, Czech, czy Słowacji. Korzystając z zaproszenia pojechaliśmy na Ukrainę. Ziemie wschodnie zdobyte – tak możemy podsumować nasz pierwszy koncertowy wyjazd na Ukrainę. Podróż trwała ok. 14 godzin, to i tak nic w porównaniu z tym, że 14 godzin można spędzić na samym przejściu granicznym. Nas na szczęście ratowało pismo z Ambasady Polskiej, które ułatwiło nam szybsza przeprawę przez granicę. I tak oto w otoczeniu wołg i w asyście starych rozklekotanych ład, zahaczając o Lwów dowlekliśmy się na miejsce.

Przez ostatnie kilka lat przewinęło się przez nasz zespół tylu muzyków, że ktoś na zastępstwo zawsze się znajdzie. Pamiętam, że na oranżadowej trasie, grał z nami Mały, bo Ćwiortka grał wtedy koncert z 52umem, tak więc nie ma tego złego.

10 lat minęło strasznie szybko, wiele by opowiadać… a co będzie dalej – zobaczymy.

Trzymajcie kciuki za KŚ !!!

Testerzy Imprez polecają.

bilety:
15 zł – przedsprzedaż
25 zł – w dniu koncertu
bilety do nabycia w klubie „4 Róże dla Lucienne”
oraz księgarni muzycznej Muz-Art

Rezerwacje biletów SMS dla fanów spoza Zielonej Góry
treść: KS + nazwisko + miasto + ilość biletów